czwartek, 14 grudnia 2017

SUKIENKA W KRATE

Hej!! :) Witam Was :) Mamy czwartek... już czwartek... dni mijają mi bardzo szybko a to dzięki moim bliźniakom :) codzienna rutyna tak naprawdę :) ale wsumie teraz nie mogę powiedzieć, że rutyna... trochę się pozmieniało... Dowiedziałam się że pomoc od drugiego człowieka nie istnieje... bliscy też nie pomagają bez interesownie... potrafią wytknąć ... nie zawsze jest tak jak się chce , skoro ktoś pomaga, robi prawie wszystko za Ciebie to chyba normalne że ty zajmujesz się tylko tym co Ci pozostało, niezwracasz uwagi na rzeczy które przejęła druga osoba! ? Jednak się okazuje że pomimo tylu odjętych obowiązków nadal popełniasz błędy,  jesteś niezorganizowana, itp... to boli.

Trochę się rozgadałam, ale wiecie, że tutaj tylko moge tak szczerze się wyżalić... na papierowe pamiętniki jestem już za stara, dużo się żale mężowi, o tej sprawie też wie, ale to nie to co wygadać się na forum bezstronnym :-p Tak więc od paru dni, mam w nosie pomoc. postanowiłam na tyle ile dam rade ogarniać sama !!!


A co do stylizacji , którą chcę dziś przedstawić to, jest to prosta sukienka szyta w kształt litery A, z miękkiego materiału, elastycznego na dodatek, nie krępującego ruchów, uwielbiam taki materiał :D krata ostatnio się pojawia często bo lubię ją o tej porze roku :) jeszcze marzą mi się legginsy w krate :-p Sukienka pochodzi z Rosegal i jest kolejnym udanym wyborem :)















________________
buty - Deichmann
rajstopy - Gatta
sukienka - Rosegal / tutaj
torebka - Orsay
zegarek - wymiana na vinted
_________________________________

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl


30 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja, szczególnie buty. Pani chyba bardziej by pasowały obcisłe sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta sukieneczka!
    A ludźmi się nie przejmuj. Nie ma co na takie rzeczy czasu marnować. Ale nawiasem mówiąc znam temat "pomocy" z własnego doświadczenia.:(

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, idealna na nadchodzące święta ;) 10,81 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda fajnie, choć siebie w niej nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukieneczka na swieta super <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja juz dawno przekonalam sie, ze musze liczyc tylko na siebie. Przykra wiedza, ale gdy sie ja osiagnie, przynajmniej nie ma rozczarowan...

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna torebka oraz zegarek. Pozdrawiam, życzę Wesołych Świąt oraz zapraszam do mnie https://patiqueboom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się krój tej sukienki, gdybym taką znalazła nosiłabym Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  9. To przykre, ale prawdziwe. Znam takie przypadki, że babcia nawet na chwilę nie chciała zostać z dzieciakami, a jak już, to wielka łaska. Najlepiej spróbuj sama się z tym uporać. Dobra organizacja to podstawa.
    A sukienka ładna i ma lubiany przeze mnie fason. Kratka na topie, a i torebka mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomimo iż wolę obcisłe sukienki, Ty wyglądasz tutaj naprawdę świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja :) sukienka jest super;)
    Zapraszam do Siebie 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętaj, don't get sad, get mad!

    Nie poddawaj się smutkowi i depresji, zamiast tego uzbrój się w przebojową kieckę i walcz o swoje prawa.

    Wesołych świąt, zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest takie stare polskie przysłowie "Umiesz liczyć? Licz na siebie" :) Sukienka jest świetna, osobiście lubię krój tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma co się przejmowac Kochana :-) Fajna sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)