czwartek, 20 października 2016

157. Co ubrać na wieczorne wyjście? moja propozycja

Hej!! Dziś kolejny post na życzenie pewnego Anonimka! :-) Kimkolwiek jesteś dajesz mi motywację :-) No więc dostałam pytanie co bym wybrała na eleganckie wieczorne wyjście. Oczywiście na pewno spódnica! Do tego kryjące rajstopki bo już zimne wieczory, ładna bluzka/top i oczywiście obcas. Szpilka lub niższy grubszy jak kto woli :-) Jeżeli bardzo kochasz płaskie obuwie baleriny muszą być bardzo eleganckie, błyszczące lub zamszowe lub z błyszczącą lekką ozdobą. No więc tak bym to widziała :-) Teraz czas na zdjęcia !!!!!

Jestem strasznie w ogóle ostatnio podekscytowana :D Wszystko znów zaczęło mi się układać :-p Prywatnie, zawodowo itp.itd. :-) Więcej szczegółów pewnie niebawem :D Wreszcie doszła do mnie paczuszka z Gamiss , więc spodziewajcie się niedługo stylizacji z reklamą strony :D  Poszukuję burgundowych legginsów bo zbzikowałam na punkcie tego koloru :D


Oto stylizacja o której w tytule dziś mowa:





















Shoes - MY MUM
Skirt - BUTIK
Blouse - zoio.pl
Bag - Camaieu
Earrings - Rossmann
Bracelet - ?




evening look



na koniec jeszcze moje wydurnotki :D


39 komentarzy:

  1. Biżuteria piękna, a stylizacja ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka jest śliczna :)
    Mam nadzieję że dalej będzie ci się tak wszystko świetnie układać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz :) bardzo ciekawe rajstopy :)
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, jesteś bardzo miłą i zgrabną dziewczyną ale ta stylizacja nie jest dobra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie dobrane rzeczy :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie spódniczki ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja :) Co nieco podpatrze gdy bede miala wychodne z mezem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki zestaw bardzo podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rajstopy i bluzka - rewelacja! :)

    U mnie fajny konkurs - do wygrania plecak, power bank, saszetka-nerka, głośnik i wiele innych fajnych gadżetów. http://sandrowo.blogspot.com/2016/10/konkurs-aktywni-czas-start-wygraj-power.html Zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ach, cieszę się, że tu trafiłam :) staję dzisiaj przed wyzwaniem skomponowania stylizacji na rocznicową kolację :D natchnęłaś mnie! :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerń to zawsze dobry pomysł na wieczorne wyjście, rajstopy bardzo ciekawe:)Cieszę, że Ci się układa oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, taki strój na wieczorne wyjście pasuje jak najbardziej! Wyglądasz świetnie! :)
    Super spódnica, uwielbiam taki krój, sama mam w szafie dość dużo tego typu rozkloszowanych spódnic. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak widać zainspirować można się w każdym momencie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. spódnica jest przepiękna!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, spódniczka rewelacyjna !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. You are looking so feminine!

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja. Pieknie wygladasz.Idealna na wieczór😉 ja mam zawsze problem bo z moim chlopakiem w garniturze nie wygladamy jak para😑

    OdpowiedzUsuń
  19. piekna jest ta spodniczka :) idealna na jesienne eleganckie wyjscie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna, zmysłowa stylizacja. Bardzo podoba mi się Twoja koronkowa bluzka <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)