niedziela, 3 lipca 2016

130. WHITE

Hej! Dzień dobry!! Pogoda się zmieniła... popadało z rana... odrazu inne rześkie powietrze! Zaraz się wybieram z mamą na sumę do Kościółka. I nie zapomniałam o blogu przy porannej kawce - zapraszam na nową stylizację :-)

Biel ostatnio bardzo weszła mi w serducho ! I patrząc na inne blogi czy przegląd prasy kolorowej, stwierdzam, że nie tylko mi bo biel jest wszędzie ! Zapraszam do zdjęć!



 












Bardzo ale to bardzo dziękuję za nowych obserwatorów!! Jestem wzruszona gdy mi was przybywa :-) i jestem bardzo miło zaskoczona ilością komentarzy :-) Kocham WAS!!!!


Ubrałam: buty- czasnabuty.pl HERE 
szorty- Orsay HERE 
bluzka- ebutik.pl HERE  
torebka- Textilmarket





30 komentarzy:

  1. Takie buty ostatnio krążą wszędzie. Ale nie dziwie się! Są super. W dodatku ten model wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest ta bluzka!
    Trochę boho, trochę klasycznej, kobiecej romantyczności!

    Urocza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty i bluzka zrobiły na mnie największe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne balerinki! Szukam takich, ale strasznie mi odstaje każdy do tej pory przymierzany model - mam szczupłą stopę ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow śliczne buty :) nosiłabym :d

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne butki, mam bardzo podobne :) co do bieli tez uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie fajny set! luźny, niezobowiązujący, taki jaki być powinien codzienny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :) Torebka jest cudna :)

    Pozdrawiam :* BROszka blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a gorgeous summer outfit! Love that top :)

    fashionabejita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ostatnio bardzo polubiłam biel :) wyglądasz ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładne wiązane balerinki <3 Świetne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekna jest ta bluzka!! sama chetnie bym ja zalozyla :)
    www.marmar.ski

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz świetnie, delikatnie i bardzo dziewczęco, biel bardzo do Ciebie pasuje. Torebka idealna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne buty i oczywiscie cudna stylizaja :3
    Pozdrawiam serdecznie M.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiązane buty 'chodzą' za mną juz od jakiegoś czasu! :) Te twoje baardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty suuuper!!! Bluzeczka również :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna bluzka :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka oraz baleriny skradły moje serce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawa stylizacja :D

    Zapraszam do mnie: https://moda97blog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)